hétfő, július 20, 2009

folytatás

laci, külön malomban őrlünk

és nem vagyok veled lekezelő és nem utasítalak rendre

én bosszantottalak (ezek szerint), te nekem fájdalmat okoztál

a kettő között azért van különbség, azt gondolom

a lényegre persze nem válaszoltál, mintha nem akarnád meghallani

talán tényleg nem akarod

mindegy, mennyire van igazad, akkor sem beszélhetsz így velem, ezt így érted?

és még mindig nem érted, hogy egy megfelelő gesztus elég lehet, hogy ami téged bosszant, annak vége legyen, de most nem erről van szó

újra mondom, nincs olyan helyzet, ami indokolja, hogy durván beszélj velem, hogy megalázz – így elég tiszta?

nem az érdekel, minek szánod, az számít, hogy hogyan jön ki, mi lesz belőle

és nem fogom lehajtott fejjel elviselni, mert nem

jól értem, hogy a válaszod azt jelenti, hogy fenntartod magadnak a jogot, hogy bármikor így beszélj velem, ha úgy érzed, valamit nem megfelelően csinálok? mert akkor most álljunk fel az asztaltól

nem is akarsz megérteni, nem is akarsz változtatni

és ne gyere nekem a genetikával, mert olyan dolgokat változtatok a közös életünk kedvéért, amik, nyugodtan mondhatom, abszolút genetikaiak nálam, mégis dolgozom rajtuk – szóval, nincs lehetetlen, ha a másikért meg akarod tenni

ha nem akarod, az persze más

csak kérdés, mi következik belőle…

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem aláztalak meg. Legalábbis az én fogalmaim szerint nem.

Ha jól értem akkor most az a megoldás, hogy én azt mondom soha többé ilyet nem teszek.

Nem mondom! Csak azt, hogy szándékosan, nem bántalak. Megalázni pedig nem is tudnálak, annál jobban szeretlek.

Szerintem mindkettőnknek az a dolga, hogy ezeken a helyzeteken ne vitával, veszekedéssel, betarthatatlan igérettel lépjünk túl, hanem figyeljünk egymásra, és tudjuk, ha ilyen van akkor nem a szeretetlenség, harag vezérli a másikat.

Nem mondtam, se most, se az előző beszélgetés alkalmával, hogy ez így jó így kell lennie.
Azt mondtam, hogy alakulni kell, amihez idő és odafigyelés kell. Nem a tyúk, vagy a tojás a kérdés, mivel mindketten rontottunk, valamit.

Amit írtál az úgy néz ki, hogy Te ilyen vagy fogadjam el és kész. Én azt mondom, hogy ez így nem jó, mindketten dolgozzunk azon, hogy ez minél kevesebbszer forduljon elő.